Administratief Medewerker leerlingadministratie

Ingangsdatum

1 februari 2021

Dienstverband

Tijdelijk met uitzicht op vast

Beschikbaarheid

fulltime

FTE

1,0 fte

Salaris

5

Functieomschrijving

Wegens vertrek van een van de medewerkers ontstaat per 1 februari 2021 een fulltime vacature op de leerlingadministratie op de locatie Pieter Zeeman te Zierikzee. Op de locatie vormen we met ca.120 medewerkers een hecht team, waarbij we streven naar een professionele cultuur met een sterke onderlinge verbinding.  

Het betreft in eerste instantie een tijdelijke vacature tot 1-8-2021 voor 40 klokuur per week, met uitzicht op verlenging en vaste aanstelling.  Je komt te werken op een zelfsturende kleine afdeling die bestaat uit 3 medewerkers, die zich bezig houden met alle administratieve processen rondom de leerlingen van de locatie. De afdeling valt onder eindverantwoordelijkheid van de rector.
Het is een intensieve job in een dynamische omgeving, geen dag is hetzelfde!

Een kleine greep uit je werkzaamheden:
Algemeen Administratief werk:
  • Correspondentie naar ouders/verzorgers 
  • Binnengekomen post verwerken en doorgeven aan de juiste personen
  • Contact onderhouden met DUO, leerlingen in- en uitschrijven
  • Vragen beantwoorden van ouders
  • Email verwerken
Mutaties in het leerlingregistratiesysteem Magister:
  • Cijfers invoeren
  • Vragen van docenten en leerlingen over cijfers beantwoorden
  • Leerlingmutaties doorvoeren, zoals adreswijzigingen, veranderen van klas e.d.
  • Ingevoerde cijfers controleren
  • Rapporten printen
  • Leerlingen bevorderen naar volgend leerjaar
  • Rapportages aanleveren vanuit Magister zoals bijvoorbeeld cijferlijsten en klassenlijsten
Ondersteuning Examensecretariaat:
  • Examens bestellen
  • Controleren of alle cijfers aanwezig zijn voor aanvang examens
  • Administratieve verwerking van 1e en 2e correctie examenwerk
  • verzenden examenwerk naar 2e corrector
  • Diploma's en cijferlijsten maken
  • Ondersteuning bij diplomeringen

 

Functie Eisen

Wat vragen we van jou:
  • Belangrijk is dat je enige jaren ervaring hebt in een soortgelijke functie op een schooladministratie, zeker m.b.t. examensecretariaat
  • Kennis van het programma Magister is een zeker een pré
  • Stressbestendigheid en in staat snel te schakelen tussen de verschillende taken in een organisatie die volop in beweging is
  • Een zelfstandige, professionele werkhouding, je neemt initiatief en hebt doorzettingsvermogen.

Én je past bij de kernwaarden van de organisatie:
 
Ambitieus.
Wij hebben allemaal een intrinsieke wil om beter te worden. Wij willen blijven leren om de verbinding met de maatschappij tot uiting te laten komen in ons onderwijs en leerlingen zich te laten ontwikkelen.
 
Klantgericht.
Wij stellen de klant centraal in onze processen en wij kennen de wensen van onze klanten. Dat kan de leerling of ouder zijn en voor onderwijsondersteunende medewerkers zijn dat hun directe collega’s. Iedereen streeft ernaar de klant tevreden te stellen.
 
In gezamenlijkheid.
Het vragen om en bieden van hulp aan elkaar is vanzelfsprekend binnen de gehele scholengroep. Wij brengen en halen. Door onderling samen te werken binnen en tussen de locaties worden de beschikbare capaciteiten maximaal ingezet. Een lerende organisatie zijn is alleen mogelijk wanneer er consequent wordt samengewerkt.




 
 

Wat wij bieden

  • Het betreft een functie als OOP in schaal 5 (max € 2.659,-). Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt je ingeschaald. Salaris en overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-VO,  zoals bijvoorbeeld 8% vakantiegeld en eindejaarsuitkering.
  • Je krijgt in eerste instantie een tijdelijk contract tot en met 31 juli 2021. Als jij én wij tevreden zijn, kan je contract worden verlengd. Een vaste aanstelling is niet uitgesloten.
  • Een algemene functiebeschrijving medewerker administratie is op te vragen bij de afdeling HRM.
 
 

Meer weten

  • Als je nog meer wilt weten over de baan, bel dan dhr. P .van der Gaag, rector,  tel. 0111-415751; 
  • We zien je brief met motivatie graag uiterlijk maandag 9 november a.s. via de reageer button in de vacature op de website,  hierbij maken wij gebruik van MeesterBaan;
  • De sollicitatiegesprekken staan gepland op 13 november, houd deze datum dus vrij!

Contact

Mevr. E.M. Hooijdonk
Tel: 0113-235955

Interesse in deze baan?

Klik op onderstaande link om te solliciteren. Daarbij maken wij gebruik van MeesterBaan.

Solliciteer  Overzicht vacatures
Powered by MeesterBaan.