Hier op 10-14 bieden wij de leerling een warme en vloeiende overgang tussen basis- en voortgezet onderwijs. In onze stamgroepen zitten leerlingen van alle niveaus en leeftijden door elkaar. In deze mini-maatschappij staat sociale en persoonlijke ontwikkeling voorop; we creëren een fijne omgeving voor het kind om ontspannen te kunnen leren.
Bij 10-14 zijn kinderen medeontwerper van hun eigen ontwikkeling. Een team van coaches en vakexperts biedt de optimale omgeving om de leerling zijn of haar talenten en interesses in alle rust te laten verkennen. Zo kan het kind een vervolgopleiding kiezen op het moment dat hij of zij het écht weet.
10-14 is een krachtig onderwijsconcept, gebaseerd op de laatste wetenschappelijke inzichten en onderzoeken. Dankzij onze methodiek van Deep Learning en Student Voice behalen leerlingen dezelfde of betere schoolresultaten, maar maken ze veel meer sociale winst. Ze leren de vaardigheden die ze nodig hebben in de maatschappij-van-de-toekomst, die anders zal zijn dan wij hem nu kennen. Deze vaardigheden noemen we onze 10-14 skills: karakter, burgerschap, samenwerken, communicatie, creativiteit, kritisch denken en technische skills.
Onze coaches en vakexperts luisteren, leren en leiden. Onze leerlingen worden medeontwerper van hun eigen leerroute en leren hun droom te verwoorden. We dagen hen uit, in actie te komen om die droom waar te maken. De drive om te leren die we dan zien ontstaan, is van onschatbare waarde voor de toekomst van het kind.
Ben jij die onderwijsvernieuwer met lef? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij dagen pedagogen en experts uit zich te ontwikkelen op het gebied van gepersonaliseerd leren voor kinderen van 10 tot en met 14 jaar. Wil jij niet langer praten over het onderwijs van de toekomst, maar je handen uit de mouwen steken? Reageer dan meteen op onze vacature en bouw samen met ons verder aan Onderwijsroute 10-14!
We hebben helaas 0 vacatures gevonden voor jouw zoekopdracht. Verwijder of wijzig één of meerdere filters. Of probeer andere functies en trefwoorden te gebruiken.